maandag 28 december 2015

Heerlijke kerst

Voor de kerst maakte ik nog 3 kerstschatjes van Laylala


Ze vlogen van mijn haaknaald af. Gelukkig maar, want ik kon me pas aan mijn schoolwerk zetten toen ze alledrie af waren......

Het engeltje kreeg prachtig haar met zilveren SMC miracle


Wat een schatje!


Daarna was het kaarsje Claus aan de beurt


Met prachtige kaarsvet-druipers


Met een beetje vilt maakte ik er een echt kerstkaarsje van.

Als laatste maakte ik het kerstboompje


Hij kreeg prachtige zilveren balletjes


Ik kon nog net een foto maken met ze alledrie, voordat ze, samen met de winterpoppetjes,werden verdeeld onder de aanwezige kinderen,nichtjes en vriendinnetjes in huis.


Volgend jaar maar een nieuw setje maken dus....... Gelukkig vind ik dat niet erg :)
En nu moet ik nog heel lang wachten op de voorjaarspoppetjes.........

Fijne dag!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten