donderdag 19 november 2015

Slaperig peertje

Een knuffel met muziekje erin stond op mijn lijstje om te maken voor een nieuwe aanwinst in onze familie.


Ik kocht een wasbaar muziekdoosje ( hoe geweldig is dat?!) en ging aan de slag.
Het patroon van de peer uit tendre crochet moest ik iets aanpassen aan de maat van het doosje.


Dus ik moest wel even puzzelen op de verhoudingen.....


Maar ik ben super blij met het eindresultaat :)
Hopelijk zorgt het voor een heerlijk slapende baby.


Fijne dag!




2 opmerkingen:

  1. Hey Manon

    Die peertjes zijn gewoon te schattig. Die staat ook nog op mijn to-do-lijst. ;-)
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster award. Hopelijk ben je er blij mee.

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carolien,
    Dankjewel :), ze zijn ook echt super. Ik had nog niet van de liebster award gehoord, maar heb het even opgezocht! Leuk hoor, dankjewel.

    Groetjes, Manon

    BeantwoordenVerwijderen