dinsdag 1 december 2015

ontwerpwedstrijd amigurimpatterns.net, stem op Zus&Fluf!

Ook dit jaar is er weer een ontwerpwedstrijd bij amigurumipatterns en ook dit jaar doe ik weer mee :)
Het is erg leuk om zelf een amigurumi te ontwerpen en het is een stille ( nu niet meer zo stil, haha) droom om ooit een eigen patroon uit te brengen. Dus niet geschoten is altijd mis....

Het thema is Circus en ik maakte Jean en Mimi de circusmuizen.


Mimi werd op slag verliefd op Jean, toen ze zag hoe sterkt hij was.


Het was liefde op het eerste gezicht en sinds die dag treden ze samen op.


Stemmen kan van 1 ( vandaag dus!) tot en met 8 december HIER

Als je Jean en Mimi leuk vindt, vind ik het super lief als je wil stemmen!

Omdat mijn foto's niet altijd even duidelijk waren, vroeg ik vriendin Maaike van hetAtelier om hulp.
Zij maakte deze super leuke foto's voor mij. Het zag er heel serieus uit :)


Super leuk he!


Alvast heel erg bedankt voor je stem en duim mee voor Jean en Mimi :)


Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten