zondag 29 november 2015

Liebster award

Via Carolien van coupe-woolly kreeg ik een nominatie voor de liebster award


Ik had er eerlijk gezegd nog niet van gehoord. Maar het is altijd zo leuk om te horen dat mensen je blog met veel plezier lezen :) Dankjewel Carolien!
wat is die liebster award nou precies? 
Het is een award van en voor bloggers met minder dan 200 volgers. Het doel is om de persoon achter het blog beter te leren kennen. En door iemand te nomineren laat je weten dat je haar/zijn blog de moeite waard vindt. :-)
Wat zijn de spelregels? 
  • Bedank de persoon die je heeft genomineerd en een linkje naar haar/zijn blog mag uiteraard ook niet ontbreken. ;-)
  • Beantwoord de 11 vragen die je hebt gekregen.
  • Nomineer op jouw beurt 5 tot 11 bloggers. (de persoon die jouw heeft genomineerd mag je niet terug nomineren.)
  • Geef een lijst met 11 vragen aan de genomineerden.
De vragen die ik van Carolien kreeg zijn de volgende:  

Waarom ben je beginnen bloggen?
Ten eerste; Wat een heerlijk Belgisch vraagje :)
Mijn blog stond al heel lang op mijn wensenlijstje. Ik genoot ( en geniet) erg van andere blogs. Ik krijg er veel inspiratie van en ik wilde graag een soort dagboekje van wat ik allemaal al heb gemaakt. Maar ik was steeds te druk om er mee te beginnen en ik ben niet zo'n computergenie...., dat hield me ook een beetje tegen. Maar met blogger is het super simpel

Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
De naam van mijn blog is samengesteld  uit de bijnaam van mijn 2 meiden. De oudste is Zus en de jongste is Fluf

Wat doe je nog allemaal buiten bloggen?Buiten bloggen doe ik heel veel :).Naast mijn belangrijkste baan als mama van 2 meiden en vrouw van M. werk ik 28uur in de week als kinderverpleegkundige en verpleegkundig coördinator, geef ik hakworkshops, zit ik in de MR van de basisschool en volg ik sinds dit jaar naast mijn werk nog een studie. Je snapt dus dat ik op dit moment iets minder tijd heb voor mijn blog helaas 

Wat en hoeveel zit er in je bollenkast/mand? Ik heb, tot grote frustratie van M. overal voorraden garen..... Ik ben vooral dol op Catania en stylecraft .

Mogen we een kijkje nemen in jouw hobbyruimte? Liefst zonder vooraf op te ruimen. ;-)
Hahaha, dat mag natuurlijk, maar die bewaar ik voor een andere keer. Ik beloof dat ik niet zal opruimen.....nou ja, een beetje dan misschien.

Op welk creatief project van jezelf ben je het meest trots?
Dit vind ik een moeilijke vraag, maar ik denk dat ik dan toch kies voor het slaperige peertje met muziekje die ik maakte voor mijn aanstaande neefje . Hiervoor moest ik het patroon en de verhoudingen aanpassen. Ik ben trots op het eindresultaat ( maar dat zeg ik niet zo makkelijk over mijn eigen werk)


Met wie woon je samen? (man, vrouw, kinderen, ouders, katten, honden, ...)
Dat heb ik eigenlijk al verteld, mijn huis deel ik met mijn man en 2 meiden. we hebben geen dieren op het moment, wat ik eigenlijk wel prima vind

Wat is je lievelingsdrankje?
Het beste kan ik thee zeggen, maar de waarheid is Mohjito :)

Wat is je lievelingskleur?
Ik ben vooral dol op roze en rood samen 



Waarvoor mogen ze je 's ochtends wakker maken? Je mag me altijd wakker maken voor een heerlijke Starbucks koffie, dan begint de dag altijd goed!

Wat weten we nog niet van jou?
ik ben dol op schoenen met hoge hakken :)

En nu moet ik zelf nog blogs nomineren..... 
Ik wil graag iets anders doen, maar ik weet niet of dat mag. Ik wil graag mijn lieve haakvriendin Maartje, alias juffrouw stippels hierbij aanmoedigende ook haar blog te beginnen! Kom op Maartje, je kan het!!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat meer van Zus&Fluf te weten te komen!

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Hey Manon

    Ik vond het super leuk om iets meer over je te weten te komen. :-)
    Nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar je hobbyruimte. ;-)

    Komaan juffrouw stippels, begin ook met een blog! Gewoon doen en niet teveel over nadenken. Het is super fijn om je haaksels te delen met de rest van de wereld. :-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen