dinsdag 8 september 2015

Hexagondeken echt klaar :)

Tadaaaaaaaa!!!!!


Mijn hexagondeken is klaar en hangt over de stoel. Ik ben er super blij mee. 
Hij staat prachtig bij het kussentje, waar ik de kleuren bij uitgezocht heb.


Doordat ik de hexa's met vasten aan elkaar gehaakt, komt de witte rand een beetje op de deken te liggen. Ik vind het wel een mooi, beetje stoer effect.


Op de rand heb ik lang geworsteld........
Welke kleur? Hoe breed? Welke steek?
Ik heb heel wat steken gehaakt en uitgehaald, omdat ik niet tevreden was.......


Maar zo is de rand uiteindelijk geworden


De deken is niet geblockt, dat zou een wat strakkere afwerking geven, maar ik vond dat niet nodig.
De deken ligt toch erg weinig op de stoel, de kids bivakkeren er al een aantal dagen onder :)

Nu aan de slag met het schrijven van het patroon voor het haakatelier, woensdag 30 september gaan we weer van start!

Fijne dag



1 opmerking:

  1. Mooi dekentje. :-)
    De kleuren passen héél goed bij je kussentje. En ik vind het een leuk effect als de rand er een beetje boven op ligt.

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen