zaterdag 11 juli 2015

Werken aan mijn proefhaakproject

Tot grote onvrede van Vlad ben ik druk bezig met mijn proefhaakproject voor het nieuwste Zoomigurumi boek. 


Het wordt een vlinder met baby rupsje, ontworpen door Zabbez. Misschien herkennen jullie het van de laatste wedstrijd van amigurumipatterns.net. Dit is een van de prijswinnaars. In het boek komen allemaal inzendingen van deze wedstrijd. Super leuk! Helaas niet mijn Pepe the pink lama, dat was helemaal geweldig geweest..........maar dat geeft niks, ik ben nog steeds super blij met Pepe :)


De vleugels van de vlinder haakte ik met goudkleurige Miracle en dat geeft een geweldig effect


Het is zo jammer dat dit garen niet meer gemaakt gaat worden.... Haakvriendin Erna heeft van pure schrik een geheime noodvoorraad aangelegd, hihi. Ik hoop nog steeds dat sachenmeyer zich gaat bedenken......


Op de vleugels heb ik even geworsteld, maar ze zijn echt mooi en doordat ze dubbel zijn, ook erg stevig.

Vlad is het er niet mee eens dat hij moet wachten op zijn armen en cape en pikte de vleugels zomaar in


Maar dat staat toch echt niet!

Dit is beter


Maar nu moet ook deze vlinder even wachten, vanacht mijn laatste nachtdienst van deze reeks en morgen gezellig naar de nieuwe Minions film, lang leve de vakantie :)

Fijne dag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten