maandag 6 juli 2015

Wat moet het worden?


Raar maar waar, dit moeten de oren van Vlad de vampier worden. Deze Lalylala is de meest bewerkelijke die ik gemaakt heb. Maar wat wordt hij prachtig!
Nu lijkt het nog een blad


Maar hier begint het al op een groot flapoor te lijken :)


En hier is een deel van een oor af


In totaal heb je er 4 nodig, want ze moeten dubbel.
Dus vanavond ga ik verder met de oren!
Ik heb haast, want eigenlijk moet ik beginnen aan mijn volgende proefhaakproject , hierover later meer.
Hier ga ik veel kleur in gebruiken, want deze foto's zijn veel te zwart voor mij.......

Samen met de jongste dame ben ik met deze bezig


Niet met garen, maar wel met een haaknaald......
Blote voeten sandalen :), ze wil bij elke outfit een bijpassende maken, heerlijk!

Fijne dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten