donderdag 16 juli 2015

Prachtige vlinder af!

Gisteravond legde ik de laatste hand aan mijn proefhaakproject voor het nieuwe Zoomigurumi boek.
En omdat de zon nu heerlijk schijnt kon ik gelukkig een paar foto's in de tuin maken.


Mama vlinder kijkt toe, terwijl haar rupsje zijn buikje vol eet met heerlijke groene blaadjes.


Daarna doet dit schatje een lekker middagdutje in het gipskruid. Wat een heerlijk leven:)


Mama rust ook maar even uit, dat ligt toch wel lekker....

En na het dutje kroelen ze nog even gezellig samen :)


Vanavond mijn aanpassingen even verwerken en dan is mijn deadline ruimschoots gehaald. Zou Vlad dan weer aan de beurt zijn...........

Fijne dag!







1 opmerking:

  1. Wat leuk, proefhaken voor een nieuw zoomigurumi boekje. :-)
    Je vlinder en rupsje zien er geweldig uit.

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen