maandag 22 juni 2015

Feestjes, feestjes, feestjes

Nu de jarige haar kado heeft ontvangen, kan ik het ook aan jullie laten zien.
Ze kreeg een poezen-waterflesvriendje


Met halsband met echt belletje er aan, zo kan het water niet weglopen ;)
Doordat ik hem met scheepjes stonewashed heb gehaakt is hij, ondanks dat het lijfje helemaal zwart is, toch echt niet saai.



Voor een afscheidsfeestje van een collega maakte ik dit,


Een fotolijstje om een mooie herinnering in te doen en een sleutelhanger. Deze dame gaat namelijk lekker veel reizen.


En dit hondje gaat er voor zorgen dat ze haar huissleutels niet gaat verliezen.

Zelf had ik ook een feestje te vieren. Zus E verraste me met dit ikea karretje. Natuurlijk ben ik meteen begonnen met vullen, er kan nog wel iets bij, maar dat komt wel :)


Volgende week zal ik de boeken laten zien die ik kreeg, ook geweldig.......
Nu nog een paar hexa's haken :)

Fijne dag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten