woensdag 6 mei 2015

Lalylala liefde en de vergeten cal

Na alle drukte met de markten en het haakatelier heb ik deze week wat meer tijd. Jippie!
Ik begon aan een nieuwe Lalylala, ik blijf ze geweldig vinden..... Mijn doel is om alle verschillende laylala's te maken. Nu ben ik begonnen aan Paul de Paddestoel!


Rocco de wasbeer hoopt dat Paul snel klaar is, hij voelt zich een beetje eenzaam zonder de twee Olafjes om streken mee uit te halen :)
Want ja, een maatje zonder hoofd, daar heb je nog niet zo veel aan......


Het bruine garen van Paul is lettlopi, een geweldig garen, wat een beetje ruw aanvoelt in het begin, maar een geweldig "aards" effect geeft.


Als je het wat vaker in de hand hebt gehad, wordt het steeds zachter. Voor de jongste heb ik een konijntje gemaakt van lettlopi en deze wordt graag geknuffeld. Je hoeft dus niet bang te zijn voor ruwe knuffels.


Met alle regen die viel vonden de meiden een Harry Potter marathon erg leuk. Dus ik keek lekker mee en haakte ondertussen nog een paar vierkantjes van mijn vergeten scheepjescal van vorig jaar. Ik ben bij week 7, ik moet nog even doorzetten en dan heel hard nadenken wat ik er mee ga doen.
Dit patroon vind ik wel erg leuk!


Fijne dag allemaal!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten