zondag 12 april 2015

Draakje en de lentemarkt

Vorige week was het super druk en soms doe ik dan maar wat met haken. Even geen patroontje volgen en gewoon wat proberen. En ineens kwam dit grappig draakje van mijn naald.


Ik haakte hem om een champagnekurk :)


Het buikje is gemaakt van geel sprookjesvilt, dat geeft meteen een prachtig effect.



Natuurlijk springen er meteen nog meer ideeën in mijn hoofd, maar daar had ik geen tijd voor....
De lentemarkt afgelopen vrijdag was heerlijk zonnig en we hadden het gezellig druk. Ook met de andere standhouders op de markt was het gezellig, zo leuk om ervaringen uit te wisselen!


Vooral de angrybirds vlogen weg :) ( tot groot ongenoegen van mijn oudste.... , hahaha)

Hopelijk kunnen jullie vandaag ook genieten van de zon!

Fijne dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten