zaterdag 7 maart 2015

Water meenemen saai? Nee hoor!

Deze week stortte ik me op een nieuw project. Ik maakte waterbottle cozy's, oftewel, een hoesje voor je flesje water. Dat ziet er super leuk uit!


Als eerste vlogen meneer en mevrouw koala van mijn haaknaald.


Ik haakte ze met drops Paris op haaknaald 4.


Meneer koala kreeg een stropdasje van vilt.

Voor de stoerdere kids maakte ik ook een ninja versie.


Met een zwaard op zijn rug natuurlijk, zoals het een echte ninja betaamd.


Verder deed ik een dansje van plezier toen de postbode kwam, hij bracht namelijk dit


Hierin zat Zoomigurumi 4! Voor deze versie moest ik Emily de olifant proefhaken, zoals ik een tijdje geleden al schreef. Onder de proefhakers werden een aantal boeken verloot en ik was een van de gelukkigen, joepie!


Het is, net als de andere Zoomigurumi boeken, een geweldig boek!
Mijn favorieten zijn deze Toekan


En het zeepaardje


Maar eigenlijk zijn alle patronen in het boek geweldig!


Zeker een boek voor je wish-list als je van Amigurumi's houdt!

Fijne dag allemaal :)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten