zondag 15 maart 2015

Pasen komt in zicht....

Zo langzamerhand komt Pasen steeds dichterbij. Elk jaar haak ik wel iets nieuws, voor de meiden en als ik tijd heb ook voor de andere kids van de familie. Maar ik ben nu eerst begonnen aan een klein extraatje voor de haakladies van het haakatelier. 


25 maart is het volgende haakatelier en onze tweede amigurumi avond. Ik ben benieuwd hoe ver iedereen is gekomen thuis. Maar ik wilde ook graag iets voor Pasen doen voor de haakladies. Daarom heb ik voor iedereen het patroon van deze gehaakte eitjes. Ik kreeg het patroon van haakvriendin Maartje, alias juffrouw stippels :)
Zelf ben ik ook dol op stippels, dus natuurlijk moest er een lekker kleurrijk, gestippeld eitje komen


Je kan hem dus helemaal naar je eigen wens maken.  Het ei kan gevuld worden met vulling, maar je kan hem ook om een plastic ei haken. Op deze manier wordt hij net iets steviger dan met vulling. Gelukkig had ik alle plastic eieren van een supermarktactie bewaard, yessssss



Laat maar komen dus die paashaas!

Fijne dag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten