donderdag 26 maart 2015

Haakatelier februari

Gisteravond was onze tweede amigurumi avond bij het haakatelier. Daarnaast stonden ook de gehaakte paaseieren op het programma.



Wat zagen alle Amigurumi's er goed uit!!  Aan het eind van de avond had iedereen er een of meer klaar.
Een super goede prestatie van alle haakladies!!


Ook de paaseieren gingen goed! Wat een spetterende kleurencombinatie van B., ik vind hem geweldig!


En omdat het clubje niet heel groot was en naar eigen zeggen al zeer ervaren was :), kon ik ook nog aan een eigen eitje werken. Natuurlijk krijgt deze nog stippen als hij klaar is. En, omdat ik mijn lieve collega H heb gemist gisteravond is deze voor haar! Ik weet dat ze mijn blog leest, dus beterschap meid! Ik zal het eindresultaat nog even als verrassing houden ( hij is inmiddels af namelijk )


Vanmiddag op school was liet Haaklady J haar ei zien, deze had ze thuis nog even gemaakt.
Hoezo, super enthousiast.......:)


Wij zijn klaar voor Pasen!

Fijne dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten