vrijdag 27 februari 2015

Gehaakte lijstjes klaar :)

Gister was het weer tijd voor een gezellige haakavondje met Erna en Maartje. We hebben vette lol gehad en toch had ik aan het eind van de avond mijn fotolijstjes allemaal klaar. :)


De avond begon met een nette tafel


Binnen 2 minuten zag de tafel er zo uit :)
Heerlijk!!


Maartje werkte aan snuf de hond


Terwijl Erna met het been van een dikke dame worstelde


Dit boekje staat hoog op mijn verlanglijstje! Het lijkt een pittig patroon.....
Deze cocktail is alvast af en geweldig!!!


Aan het eind van de avond zag de tafel er zo uit; thee en chocolade op, lijstjes klaar :)




Vanmorgen voorzag ik ze allemaal van een leuke afbeelding, ik haalde het papier uit mijn Mollie Makes.
Ik weet nog niet welke mijn favoriet is


Wat vinden jullie?


Fijne dag!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten