vrijdag 13 februari 2015

Een oude liefde

Op het moment haak ik erg veel, maar een oude liefde van me is vilt.
Voor een opdracht ( daarover latere meer...) moest ik mijn voorraad vilt aanvullen.
Ik bestelde een prachtig pakket bij de viltwinkel


Wat een heerlijk gezicht en het is vilt van erg mooie kwaliteit.


Ik kocht nog wat extra groen, aangezien dat de hoofdkleur is


Mijn vingers jeuken! Maar ik heb helaas pas volgende week tijd. 
Maar de plannen zitten al in mijn hoofd :)

De flyer van het komende haakatelier is ook al weer klaar. Ik ben benieuwd hoeveel slakken, konijntjes en teckels er gemaakt gaan worden!


Eerst moet ik nog een flink aantal diensten werken en dan, aan het eind van de week met zus E naar kopenhagen......wauw! Iemand shoppingtips?


Fijne dag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten