zondag 1 februari 2015

Angry birds in Brussel

Dit weekend was ik in Brussel, waar mijn lief aan de klus ging bij Zus E.
Dat betekende dat ik haaktijd had :)


Er stond van alles op mijn to do list en omdat de kids zich heerlijk vermaakten, kreeg ik veel gedaan.
Mijn oudste wilde erg graag ook een super peer, dus die maakte ik al eerste 


Het kussen is gehaakt door zus E., ook een haakster dus :)
Daarna wilde ik een konijn maken,maar het werd een hondje, hahaha, soms gebeurt dat wel eens...


Mijn jongste was er in elk geval super blij mee


Een nieuwe poging voor het konijn volgt morgen.....
Daarna ging ik door met een angry bird.


Ze zijn voor een braderie die in de planning zit, na de laatste brrrrrraderie besloot ik het toch weer te proberen. Deze braderie is in april, dus ik hoop op beter weer. Ik bewaak ze zeer streng, want mijn oudste en neefje L zijn er dol op.
De oudste maakte zelf een hele collectie angry birds met foamklei


Verder liep ik tegen deze schatjes aan


Ze zijn iets kleiner dan de popjes die ik vorig jaar maakte


Ik moet nog even bedenken welke outfit ik deze wil geven. Maar daar heb ik nog wel even de tijd voor.
Eerst maar verder met de volgende angry bird :)


Fijne dag!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten