donderdag 22 januari 2015

Drukke donderdag

Mijn donderdag is altijd druk, ondanks dat dan ik dan meestal vrij ben ( of misschien juist daarom...)
Gister sloot ik hem super gezellig af met vriendin C

En met deze vriendin drink ik ook thee, maar liever drinken we een wijntje :)


C werkt aan een super leuke fotoslinger voor een jarige. Ze maakte er ook een voor mij een paar jaar geleden.  Bij het volgende feestje zal ik hem laten zien.


Terwijl ik de allerlaatst hand legde aan de workshop van komende week


Terwijl Pepe vanuit haar plekje in de kast toekijkt




Vorig jaar deed ik ook mee aan de wedstrijd van amigurumipatterns.net
En omdat ik toen deze blog nog niet had, dacht ik dat het wel leuk was om die inzending ook nog even te laten zien. Het thema was toen; een amigurumi met een beroep


En als kinderverpleegkundige wist ik natuurlijk meteen wat ik wilde maken :)



Fijne dag!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten