zondag 28 december 2014

S.O.S bobble flower blanket

Vanavond staan er 2 dingen op mijn lijstje
Allereerst het redden van mijn bobble flower deken


Dit was mijn eerste grote haakproject en ik ben er nog steeds dol op. Het patroon is van Revlie schuit, je kan haar vinden op Etsy.
Dankzij haar duidelijke patroon met een enorme lading foto's kwam ik , als beginner toen, prima uit het ingewikkelde patroon.
Maar nu, na een paar jaar intensief gebruik door kids en beginnersfouten in het afhechten, begint hij een beetje uit elkaar te vallen. Aaaaaaah!
Kijk maar


De magische cirkels gaan open staan


Deze foto doet helemaal zeer.......


Dus vanavond een reddingsoperatie met naald,haaknaald en Paris katoen.

Daarnaast ben ik een cactus aan het maken voor mijn neefje L die morgen 4 jaar wordt en dol is op cactussen, maar niet op de stekels......


Het wordt dus een lekkere zachte, stekelloze cactus voor meneer L.
Maar eerst, op naar Amsterdam met vriendin C en de kids, we gaan,onder andere, het muizenhuis bekijken in de openbare bibliotheek. De boeken van het muizenhuis vindt de jongste nog steeds mooi en ik vind ze ook geweldig. Ik ben dus erg benieuwd :)

Fijne dag!

O ja, voor degene die afvraagt hoe het met mijn scheepjescal is,....af en toe steel ik een momentje en werk ik er aan. 



Ik denk dat ik na de feestdagen wat meer tijd heb voor mijn cal, we zullen zien....... :)










Geen opmerkingen:

Een reactie posten