dinsdag 9 december 2014

Klaar voor kerst :)

Kerst is een van mijn favoriete momenten van het jaar. Heerlijk genieten met mijn familie.
Zodra Sint het land heeft verlaten komt de boom van zolder. Dit jaar schoot het niet zo op, maar nu is de boom helemaal af.


Lekker bont en vol met herinneringen. De notenkraker uit Frankrijk staat er mooi naast :)

Zelfgemaakte versieringen door de jaren heen






Kerstdecoraties die ik meenam van vakantie




Mijn Starbucksbeker gekregen van zus E


Favoriet is de appel met tandafdrukjes van mijn jongste, die dacht dat het een echte appel was toen ze 2 jaar oud was.


Op de kast mijn Martha Stewart dennenappels die ik vorig jaar maakte met vriendin C


En op tafel mijn eigen kaarsje van vroeger ( die ik als vintage kertsversiering zag staan op Etsy, auw...... , gelukkig had mijn moeder de mijne niet weggedaan).


Vanavond bedacht ik me dat ik niks heb gehaakt voor in onze boom, hoe is het mogelijk....
Daar moet dit jaar toch verandering in komen.
Eerst nog maar een vierkantje van de scheepjescal. Ik wil niet weten hoe ver ik achter loop......

Fijne dag!


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten