donderdag 27 november 2014

Nagenieten


Een heerlijk rustige ochtend vandaag, ik zit lekker na te genieten na het eerste haakatelier van gister.
Het was super gezellig. Onder het haken werd gezellig gebabbeld, alhoewel je soms de klok hoorde tikken als de concentratie hoog was :)
Er werd ook gesmuld van een zelfgebakken appeltaart,mmmmmm.

De workshopladies konden kiezen uit verschillende patroontjes en glaasjes. De Franse yoghurt glaasjes waren erg in trek. Plannen voor de komende zomervakantie kwamen meteen op tafel....wie gaat naar Frankrijk en hoeveel glaasjes kunnen er mee terug :) 




Zo leuk om te zien dat iedereen haar eigen draai geeft aan de ontwerpen en eindigt met een uniek werkstuk.


Zo mooi, die geconcentreerde gezichten op de achtergrond ;)



Van Erna kreeg ik een foto van haar lichtjes thuis op de kast, super leuk!


De plannen voor  het haakatelier op 28 januari werden ook al gesmeed! Ik heb al veel leuke ideeën in mijn hoofd, maar nu eerst nog even lekker zitten met mijn bakje koffie.


Fijne dag!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten