vrijdag 7 november 2014

KreaDoe

Vandaag een heerlijk dagje kreadoe met moeder en zus A.


Ik mocht geen bolletjes garen kopen, omdat mijn stash al groot genoeg is.....moeilijke opgave, maar gelukt!
Ik kocht 3 boeken.


Amigurumi aankleedpoppetjes is een erg leuk boekje van Nui Ernik. Ze schreef eerder amigurumi Thai style, deze staat ook in mijn kast en vind ik erg leuk.
Favorieten uit het boek:



Verder kocht ik van Mollie makes ( mijn favo maandblad ), party & weddings. Dit was een super deal ,want het boek kostte maar €5.


Er staan veel verschillende dingen in om te maken en zoals je verwacht bij Mollie Makes, super leuk gestyled. 





Hij staat gezellig tussen mijn andere Mollie makes boeken :)


Ik ben het meest in mijn nopjes met dit boek


Wat een super leuk boek is dit! Amigurumi's met steeds bijpassende accessoires.

Zo zag ik deze voor neefje L, een autoweg-sjaal met dino auto's


Deze voor mijn jongste dame


En aangezien ik dol ben op lama's, werd ik hier helemaal blij van!


Verder heb ik bewonderd:

Een granny vloerkleed van zpagetti


En bloemenomslagdoek van ByClaire. Deze was bijna niet te fotograferen, zo druk werd deze bewonderd..... Hij is dan ook erg prachtig.



Deze lintjes kon ik niet laten liggen


En dit patroontje kon ik niet weerstaan, een schattig muisje in een bedje, waar een muziekdoosje in zit.


Vervelen ga ik me dus voorlopig niet :)

Misschien is dat ook de reden dat ik er nooit aan toe kom om breien te leren. Als ik dat zou kunnen, had ik dit boekje ook zeker gekocht.


Gelukkig heb ik mijn eigen held al!

Als laatste kocht ik wat houten wasknijpers en poppetjes. Mijn pinterest staat vol met poppetjes die je hiervan kan maken. Nu kan ik ook een poging wagen.


Ik heb een heerlijke dag gehad, nu tijd voor een kopje thee en........een beetje haken!

Fijne dag 



















1 opmerking:

  1. zou ik misschien het patroon van de astronaut mogen, mijn dochter wil hem graag voor haar kleuterklas hebben, maar ik kan geen geschikt patroon vinden

    BeantwoordenVerwijderen