vrijdag 21 november 2014

Koud!!

Brrrrr, wat was het koud op de fiets vanmorgen. Voor het eerst werden mutsen,sjaals en handschoenen uit de mand gehaald voor het korte fietstochtje naar school.
Het weer past wel prima bij mijn nieuwste amigurumi.


Een schattig klein sneeuwmannetje.


Gelukkig heeft hij een sjaaltje om tegen de kou :)

Aan het begin van het jaar beloofde ik , als grapje, mijn vriendin C een granny square voor elke goede daad. Ik probeer haar nog steeds zo ver te krijgen dat ze zelf weer gaat haken, tot nu toe zonder succes.......


Inmiddels is het een aardig stapeltje.


Deze week wilde ik ze aan elkaar gaan maken, maar we zaten zo te kletsen ( met thee en chocolade natuurlijk......) dat het er niet van kwam. Dus verdwijnen de squares maar weer in de mand, na de Sint zijn ze echt aan de beurt.


Fijne dag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten