maandag 17 november 2014

Bloemetjes en sterren


Deze week haakte ik een berg bloemetjes


Wil je ook een berg bloemetjes haken?
Begin dan met een magische ring
Haak in de ring *3stokjes, halve vaste*, herhaal het gedeelte tussen de ** nog 4 keer.
En hopla, een bloemetje gemaakt :)

Mijn bloemetjes maakte ik voor 3 lieve collega's met een jubileum. 


Ik maakte een mini-boeketje in een welbekend flesje voor ze :)


Helaas kon ik niet naar het feest, waar ik echt van baalde, want onze feestjes zijn altijd super leuk!
De boeketjes gaan vanmiddag dus mee naar het werk. Ik gok dat ze voor die tijd mijn blog niet lezen......

Daarna ging ik verder met sterren.


Ze vlogen super snel van mijn haaknaald


Ik maakte er slingers van


30 november sta ik samen met de altijd geweldige L.op een braderie, later meer hier over.
Deze slingers gaan in elk geval mee!

Mijn scheepjescal ligt niet in de vergeethoek, ik haakte een paar vierkantjes, maar ik lig wel erg achter.... Misschien is het, omdat ik nog niet zie hoe dit een geheel gaat worden. 


Maar alle blokjes op zichzelf blijven prachtig.


Fijne dag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten