donderdag 13 november 2014

Beschermengeltje

Op de kreadoe kreeg ik bij Niels Holgerson dit leuke pakketje.


Ik wist meteen voor wie dit engeltje bestemd zou zijn.
Mijn lieve nichtje J kan dit beschermengeltje de komende tijd erg goed gebruiken. Dus ging ik voor haar aan de slag vanmorgen.

Eerst maakte ik het gezichtje. Jaren geleden kocht ik een face painting kit van Tilda. Dit is een geweldige set, waarmee de gezichtjes van mijn poppetjes altijd mooi worden.



Dit is het eindresultaat.



De zwarte southbay is af en ligt klaar om op weg te gaan naar haar nieuwe eigenaar.



Natuurlijk met Zus&Fluf knoop :)

Fijne dag!










1 opmerking:

  1. Mooi engeltje, Manon, voor die kleine meid. Dat kan ze gebruiken. Het is een spannende tijd voor haar, haar ouders en familie.

    BeantwoordenVerwijderen