donderdag 30 oktober 2014

Nog een southbay sjaal en workshopnieuws.

Voor vriendin L maak ik een prachtige grijze south bay sjaal van lana grossa.
Hij is bijna klaar, het blijft een prachtig patroon :). het patroon vond ik hier



Hij ligt klaar in mijn WIP mand onder de salontafel, dus lekker makkelijk voor het grijpen bij een verloren kwartiertje.


Het worshopnieuws wat ik jullie beloofde is,............................
Elke laatste woensdag van de maand ga ik een haakatelier organiseren bij het atelier in Zoelen. We beginnen 26 november. Kijk hier voor meer informatie.
Ik heb er in elk geval weer erg veel zin in!
De eerste avond maken we in elk geval dit,


of dit


of iets wat er op lijkt. het is juist zo leuk als iedereen haar eigen draai aan een project geeft.
Maar je mag ook lekker aan een eigen project werken, of vragen stellen over een patroon.

Mijn cavia, die ik van de week verstuurde, is aangekomen bij F en  maakte daar meteen een nieuwe vriend.


Wat een schatjes hè!

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten