donderdag 16 oktober 2014

Haakavondje

Gister had ik weer een gezellig haakavondje met haakvriendinnen E en M ( die vinden dat E en M een beetje crimineel staat en het prima vinden als ik voortaan Erna en Maartje zeg, dus bij deze ladies..... )
Omdat een van de juffen op school zwanger is,ging ik aan de slag voor een kleinigheidje uit tendre crochet.


Een schattig klein knuffelpopje


Erna haakte ondertussen dapper door aan haar ripple


Terwijl Maartje verder ging aan haar auto uit het boek "autootjes haken".


Zoals altijd was het super gezellig! 
Aan het eind van de avond waren de bakjes op tafel bijna leeg...


En mijn popje bijna was bijna klaar.


Vanavond het gezichtje en de strik afmaken, dat moet lukken :)

Gistermiddag kreeg ik van mijn kleine vriendin R dit schattige knoopje, omdat ze wist dat ik knoopjes spaarde, wat een schatje hè.


Fijne dag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten