donderdag 18 september 2014

Vriendje voor Roco

Omdat ik Roco niet alleen uit huis wilde laten gaan maakte ik een klein vriendje voor hem.
Het patroon van Roco is van Lalylala, maar dit kleine vriendje ontwierp ik zelf.


Hij heeft nog geen naam.... Hebben jullie een idee?

Ze mochten even naar buiten,omdat het nog zo'n lekker weer is.



Echte stoere ventjes. Maar ik ging snel naar binnen, want er zaten overal spinnen,brrrrrr.
Ik ben er niet bang voor, maar ik bleef maar in hun webben lopen en dat vind ik minder.




Zoals je ziet kunnen ze het goed vinden met elkaar :)

Gister was ook de tweede workshopavond en de meiden hebben hard gewerkt.


Het was soms super stil..... Je kon een speld horen vallen.
Aan het eind van de avond had iedereen het patroon in de vingers en was iedereen goed op weg.


Nu gaan ze aan de slag met hun huiswerk, over 3 weken moet de sjaal af zijn, zodat we er , tijdens de laatste avond, een rand om kunnen zetten. Een goed excuus om de afwas aan andere huisgenoten over te laten haddeze we al bedacht....:)

Fijne dag!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten