vrijdag 12 september 2014

Ripple pech

Gisteravond zat ik heerlijk te werken aan mijn ripple, toen.........


Mijn bolletje was ineens op. Natuurlijk net voor het eind van de toer.


Dus dan maar met gekromde tenen uithalen en opnieuw beginnen met een andere kleur.


Dit is de eerste bol die (bijna) op is, dat betekent wel dat het eind in zicht komt.
En van dit schattige bolletje kan ik een mooi bloemetje maken.


Bij mijn bestelling van wolplein zat namelijk dit kaartje


Wat een leuk initiatief!

Verder genoot ik , voor ik vannacht de nachtdienst in ga, nog even van een heerlijk zonnetje in de tuin, samen met deze 2 leukies


Beestjes?


Nee, popjes! 
Ze zijn super klein, maar o, zo leuk. Ik hoop de popjes nog eens te vinden, ik zou er graag wat meer maken. Dus tips zijn welkom :)


Nu ga ik weer verder met de dag en deze 2 schatjes gaan weer op hun plek in de kast.


Fijne dag!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten