maandag 18 augustus 2014

Heimwee

O, wat mis ik de zon. We zijn nog geen 24 uur terug uit Frankrijk, maar het regent hier onophoudelijk :(
Op de terugweg naar huis heb ik heerlijk zitten haken, zo is autorijden geen straf.
Bolletjes had ik genoeg. Ik ben niet toegekomen aan de sjaal voor de oudste, die heeft gevraagd om een sjaal in minecraft kleuren. Als je goed kijkt zie je de groene katoen op de bodem van de tas liggen.


De laatste dagen in Frankrijk heb ik de derde kleur bij de rondjes van mijn zomerproject gehaakt.
Het zijn er inmiddels meer dan 100!



Als ik klaar ben met uitpakken kan ik weer verder. Het zijn een beetje herfstkleurtjes, dat is wel toepasselijk met dit weer.
Alhoewel ik mijn ripple ook wel gemist hebt, misschien moet ik daar ook weer wat aan gaan doen....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten