donderdag 14 augustus 2014

Genieten deel 2 :)

De eerste dagen kropen heerlijk langzaam voorbij, maar nu komt het einde van de vakantie toch snel in zicht.
Op de tafel nog steeds mijn zomerproject en mijn Flow vakantieboek. Het is het derde jaar dat ik hier in mijn vakantieverslag maak. Zo is het boek ook klaar als je thuis komt, anders is dat echt iets wat bij mij blijft liggen.....


Het bakje is inmiddels te klein, want alle rondjes hebben er een toer bijgekregen.


In een boekwinkel vond ik dit boek van What Delilah Did.


Naast haken, borduur ( en quilt) ik ook. Voor mijn oudste dame borduurde ik al eens een prachtige Libelle van dezelfde ontwerpster. Als ik thuis ben zal ik een foto voor jullie maken.
Het boek is geweldig en ondanks dat het in het Frans is ( niet mijn sterkste punt ....) besloot ik het toch mee te nemen.




Leuk hè! Eigenlijk was ik op zoek naar het boek tendre crochet, maar dat kon ik helaas niet vinden. 
Nog een paar dagen genieten hier, er staat nog een brocante markt op het programma ( joepie!!) en dan voorbereiden op de terugreis. 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten