maandag 7 juli 2014

Op de haakboot

Gister heb ik , samen met mijn zusje, een rondvaart over de Utrechtse grachten gemaakt. 

Nou was dit een hele speciale rondvaart. Het werd georganiseerd door de leuke meiden van Briljant Crochet. Het was dus een haakboot!
De zon scheen en we voeren kletsend en hakend door de stad. We trokken enorm veel aandacht met onze boot met hakende dames. Het was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.


Ik heb gewerkt aan mijn grijze sjaal, uit het boek haken en kleur. 

Een makkelijk werkje, waarbij gewoon gekletst en gelachen kan worden. Mede door de lange voetbalwedstrijd van afgelopen zaterdag is de sjaal bijna klaar. Ik twijfel voor de afwerking nog tussen zacht roze of neon roze.......allebei erg leuk.

Van mijn andere zus kreeg ik dit schilderijtje, heel toepasselijk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten