dinsdag 24 juni 2014

Voetbal en haken


Een grote voetbalfan ben ik nooit geweest, maar als het Nederlands elftal speelt kijk ik wel graag. Natuurlijk met een fijn haakwerkje op schoot. Mijn ripple is inmiddels geen werkje meer, hij wordt al aardig groot.
Ik ben ongeveer op de helft denk ik. Ik ga maar gewoon door tot de bollen op zijn. Ik haak het met stylecraft dk op haaknaald 4. Stylecraft is heerlijk zacht en licht, erg fijn om mee te werken dus.
Rechts in het hoekje zie je nog de draadjes die ik nog moet wegwerken. Heel dom, maar dat saaie klusje bewaar ik altijd tot het laatst.
Wat vinden jullie van de kleuren?
Natuurlijk zit er ook prachtig oranje in!

Het patroon komt van Lucy van attic24, ze schrijft een geweldige blog en werkt veel met stylecraft. Op haar blog vind je een super duidelijke uitleg van de ripple!
De rest van de week is vol gepland met werk en andere leuke dingen, dus de ripple zal moeten wachten tot de volgende wedstrijd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten