zondag 29 juni 2014

Haakvriendinnen en bloemen

Van mijn lieve haakvriendinnen M en E kreeg ik dit boekje.
Een opschrijfboekje voor mijn eigen haakprojecten. Ik ben er erg blij mee en het is super handig voor alle plannen waar ik druk mee bezig ben. Hierover later meer......
Het eerste patroontje wat ik erin ga noteren, is het patroon van deze bloemen.
Het zijn mooie volle bloemen, geweldig hè!! Je haakt ze gewoon in een sliert en rolt ze daarna op en vormt zo de bloem.
Ze zijn heel snel klaar en ze zijn zelfs te doen als je nog een beetje duf bent van de nachtdienst , zoals ik vandaag....
De laatste foto van vandaag heeft niks te maken met haken, maar wel een beetje met bloemen.
En ik word er ook blij van.....
Vorig jaar scoorde ik deze ballerina's in een outlet store. Naast haken een van mijn andere liefdes, schoenen!
Vanmiddag ga ik weer op de bank met mijn ripple voetbal kijken. Bij een saaie wedstrijd krijg ik vast veel gedaan, maar als het spannend is minder, ik ben benieuwd! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten